Welcome to Ainexo's blog | Dashboard | +Follow
//xoxo
Bonjour!



Welcome note here !


Travel this

Story About Links Stuff


Tagboard


YOUR CBOX HERE !
Width: 100%
Height: 120px


Credits Section


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by
Kenapa Aku Buat Blog ??
Sunday 12 January 2014 | 17:43 | 0 Love
Assalamulaikum... Okey first post aku ni aku nk citer knape aku buat blog? Why? Why? Cer citer cer citer hehe *dlm hti:hek leh mcmlah org nk dgr citer kau*

Okey antara sebab2nya ialah *jengjengjeng :

1. Facebook aku kne block, uhm WTH slps aku berhempas-pulas sign up dan buat itu ini, ini balasan Mr. Fb kt aku, ehm nmpknya smpai d cni sje hubungan kte Mr. Fb, kau x setia dgn aku haha

2. Slps Mr. Fb berpaling tadah, aku pun usha2 la blog org ,tgk itu ini dan aku decide nk buat blog. Sbenarnya aku dh ade blog dlu cme dsbbkan thap ingatan otk aku yg slow ini shingga skar untuk detect mklumat yg pnting mnyebabkan aku lpe password blog aku. Stlh sekian lme mrajuk dgn dri sndiri, brulah aku buat blog lain dan inilah hsilnya.Tgoklah lme mne blog ni brthn.

So, itu sje sbbnya, xdelah mandatori sngt sbbnya kan,sje je nk mnyibuk dlm dnia blog ni , awl2 ni aku cme gne blogskin dlu, thanks for this awesome skin friend . Sbagai mnutup kalam *haishhh ayat gramatis habis* mri kita berzikir sama2 dpt pahala tau Subhanallah Alhamdulillah Laa IlahaillAllah Allahuakbar.

Thats all Assalamualaikum


| Newer Post